Dopravní podnik Ostrava a.s.

Statutární město Ostrava

Czech Raildays 2018

CZECH RAILDAYS 2018Na letošním ročníku mezinárodního veletrhu drážní techniky, výrobků a služeb pro potřeby železniční a městské kolejové dopravy CZECH RAILDAYS 2018 jme vystavovali:

Tramvaj Stadler Tango NF2 "nOVA"

Tramvaj Stadler Tango NF2 nOVA

Na základě výsledků výběrového řízení vyhlášeného Dopravním podnikem Ostrava a.s. (DPO) uzavřela společnost Stadler v prosinci 2016 smlouvu na dodávku 30+10 tramvají. Tramvaje pro Ostravu vycházejí z mnohokrát osvědčeného typu TANGO, jsou však plně nízkopodlažní a přizpůsobené ostravským podmínkám. Projekt a konstrukci realizovala společnost Stadler Praha (CZ), montáž proběhla v závodě firmy Stadler v Siedlcích (PL). Pro získání prvního zákazníka na dodávku tramvají v České republice byly rozhodující hlavně technické vlastnosti vozidla. Mezi přednosti tramvají typu Tango patří vysoký jízdní komfort díky otočným podvozkům a jednoduchý nástup a výstup pro osoby s omezenou schopností pohybu.

více v prospektu

 

Trolejbus Škoda 26 Tr s parciálním pohonem

Trolejbus Škoda 26 Tr

Dopravní podnik Ostrava převzal v letošním roce kompletní dodávku deseti nových parciálních trolejbusů Škoda 26 Tr od společnosti Škoda Electric. Jedná se o 12metrová nízkopodlažní vozidla s nezávislým pojezdem na trakční baterie.

více v prospektu

 

Minielektrobus Rošero - P First FCCLLI 80 EL

Minielektrobus Rošero - P First FCCLLI 80 EL

Vítězem výběrového řízení na dodávku tří nových elektrominibusů pro Dopravní podnik Ostrava se stala firma ZLINER s.r.o. s vozy typu Rošero - P First FCCLLI 80 EL z produkce slovenské společnosti Rošero ze Spišské Nové Vsi. Elektrominibus je postaven na podvozku IVECO, je vybaven klimatizací pro cestující i řidiče, USB přípojkami pro dobíjení mobilních telefonů, jedním místem pro invalidní vozík nebo kočárek a přípravou k instalaci Wi-Fi. Celková kapacita elektrominibusu je 26 míst.

více v prospektu

 

Výstražná světelná signalizace křížení tramvajové trati s pozemní komunikací

Výstražná světelná signalizace křížení tramvajové trati s pozemní komunikací

ystém umožňuje řídit varovné optické světelné proměnné dopravní značky na místech křížení tramvajové trati se silničním provozem. K aktivaci proměnné světelné signalizace dochází prostřednictvím vysílače, který je umístěn v přední části tramvaje a aktivuje se cca 100 metrů před přejezdem. Systém je napájen z trolejového vedení a umožňuje uchovávat informace o čísle tramvajového vlaku a času průjezdu. Instalací systému dojde ke zvýšení bezpečnosti a plynulosti MHD v daném úseku.

více v prospektu

Jste zde: Aktuality Czech Raildays 2018