Dopravní podnik Ostrava a.s.

Statutární město Ostrava

Chybné odbavení ODISky

Prostřednictvím tohoto formuláře můžete nahlásit chybu při odbavení ODISky ve vozidle Dopravního podniku Ostrava.

Reklamaci na chybné odbavení platební kartou můžete uplatnit:

  • na portále Centrální správy karetního systému Moravskoslezského kraje
  • na předepsaném formuláři v Dopravním infocentru Koordinátora ODIS
  • e-mailem na adrese reklamace@kodis.cz.

(* - takto označené údaje jsou povinné.)

  1. Užitečné informace:
  2. Číslo ODISky*
    9203111 Vypište prosím posledních 11 čísel z čísla Vaší ODISky.
     (vypište posledních 11 čísel)
  3. Popis chyby
    [max. 1000 znaků]*
    Prosím popište chybné odbavení
  4. Datum*
    Prosím vyberte z kalendáře datum kdy k chybnému odbavení došlo.
  5. Čas [hh:mm]*
    Prosím zadejte čas kdy došlo k chybnému odbavení ve tvaru hh:mm.
  6. Číslo linky*
    Prosím vypište číslo linky, na které došlo k chybnému odbavení.
  7. Číslo vozu
    Prosím vypište evidenční číslo vozu ve kterém byl vadný terminál.
  8. Název zastávky*
    Vypište název zastávky na které došlo k chybnému odbavení.
  9. Směr*
    Vypište pro který směr zastávka slouží např. směr centrum.
  10. Jméno*
    Prosím vypište své jméno.
  11. Příjmení*
    Prosím vypište své příjmení.
  12. Telefon
  13. E-mail*
    Prosím vypište svou e-mailovou adresu.
  14. Pro zodpovězení dotazu je nutný Váš souhlas se zpracováním osobních ůdajů.
  15. Ověřovací kód*
    Ověřovací kód
      ObnovitProsím opište čísla z obrázku.
  16. Odesílání...

Jste zde: Jízdné Chybné odbavení ODISky