Základní technické údaje
| Délka skříně | 30 300 mm |
| Šířka skříně | 2 480 mm |
| Výška vozu | 3 550 mm |
| Vzdálenost otočných čepů | 3 x 7 500 mm |
| Rozvor náprav | 1 900 mm |
| Hmotnost prázdného vozu | 38 500 kg |
| Maximální rychlost | 65 km/hod |
| Výkon motorů | 8x45 kW |
| Počet míst k sezení/stání | 63/157 (5 osob/m2) |
Jde o modernizované vozy KT8D5, které byly postupně rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno všech 16 vozů KT8D5. První z původních 16 obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení.