Téměř 4,5 tisíce prodaných festivalových jízdenek v celkové hodnotě přes milion korun. Dopravní podnik Ostrava (DPO) i letos v době konání letních festivalů nabídl zákazníkům speciální zvýhodněné sedmidenní jízdné v ceně 250 korun. Zároveň DPO eviduje ve festivalovém období meziroční nárůst transakcí realizovaných přímo na validátorech ve vozech, a to o téměř 15 procent.
„Máme radost, že o festivalovou jízdenku byl i letos zájem. Je určena především návštěvníkům města, kterým chceme představit ostravskou MHD jako moderní a uživatelsky přívětivou. Navíc je velmi pohodlná, po jejím nahrání už cestující nemusí při nástupu do vozidla jízdenku přikládat,“ říká generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.
Jízdenku si cestující mohli koupit v mobilní aplikaci MojeDPO, případně na webu dpo.cz. U jednoho z festivalů šla nahrát přímo na čip náramku. Platila ve všech spojích DPO.
Festivalovou jízdenku připravil DPO pro návštěvníky velkých kulturních a sportovních akcí poprvé již v roce 2018. Speciální zvýhodněná jízdenka umožňuje účastníkům vybraných akcí cestovat MHD levněji, sedmidenní festivalová jízdenka je v ceně standardní třídenní jízdenky.