Prostřednictvím tohoto formuláře můžete nahlásit chybu při odbavení ODISky ve vozidle Dopravního podniku Ostrava. Reklamaci na chybné odbavení platební kartou můžete uplatnit:

  • na portále karta.dpo.cz
  • na předepsaném formuláři v Dopravním infocentru Koordinátora ODIS
  • e-mailem na adrese reklamace@kodis.cz.

Informace o zpracování osobních údajů

(! - povinné údaje)

posledních 11 čísel ODISky: kde je najdete? Vypište prosím posledních 11 čísel z čísla Vaší ODISky.
Prosím popište chybné odbavení
Datum je nutné vybrat.
Prosím zadejte čas kdy došlo k chybnému odbavení ve tvaru hh:mm.
Prosím vypište číslo linky, na které došlo k chybnému odbavení.
Prosím vypište evidenční číslo vozu ve kterém byl vadný terminál.
Vypište název zastávky na které došlo k chybnému odbavení.
Vypište pro který směr zastávka slouží např. směr centrum.
Prosím vypište své jméno.
Prosím vypište své příjmení.
Prosím vypište svou e-mailovou adresu.
Neplatný vstup