
- nákup jízdenek pomocí mobilního telefonu,
- výhodná alternativa k běžným jízdenkám,
- platí pouze ve spojích Dopravního podniku Ostrava a.s.,
- platí pro tarifní oblast OSTRAVA XXL (zóna 2).
Nenastupujte do vozidla MHD bez doručené SMS jízdenky
Do vozidla MHD smí cestující nastoupit pouze s platnou / doručenou SMS jízdenkou. SMS jízdenku cestující obdrží nejpozději do 2 minut od odeslání. Pokud cestující SMS jízdenku z nějakého důvodu neobdrží, je povinen uhradit jízdné jiným způsobem. Na nedoručenou SMS jízdenku má cestující právo podat reklamaci.
Daňový doklad - pro SMS jízdenky z čísla 902 30 ("staré číslo")
Daňové doklady pro SMS jízdenky zakoupené na telefonním čísle 902 30 (společnost COMVERGA a.s.) získáte ZDE
Nákup jízdenky SMS zprávou
s využítím služby Premium SMS / platba z telefonního účtu
Základní podmínkou pro nákup SMS jízdenky je aktivace služby Premium SMS na zákaznické lince u mobilního operátora majitele mobilního komunikačního zařízení. Pokud tato služba není aktivní, SMS jízdenku není možné zakoupit. Do mobilního telefonu se neinstalují žádné aplikace a nejsou nutné žádné další úpravy nastavení. SMS jízdenku lze získat pouze se SIM kartou českých mobilních operátorů.
Jízdenky:
Ceny jízdenek jsou včetně DPH.
70minutová obyčejná *
32 Kč
text SMS
DPO70
poslat na číslo
902 06
70minutová zlevněná *
16 Kč
text SMS
DPO70Z
poslat na číslo
902 06
24hodinová obyčejná
100 Kč
text SMS
DPO24
poslat na číslo
902 06
24hodinová zlevněná
50 Kč
text SMS
DPO24Z
poslat na číslo
902 06
Poznámka: * - o sobotách, nedělích a státních svátcích platí 90 minut
Duplikát SMS jízdenky
Pokud si SMS jízdenku v době platnosti omylem smažete, můžete získat její duplikát:
Pošlete SMS zprávu ve tvaru DPOD na číslo 900 06 03
Duplikát SMS jízdenky
3 Kč
text SMS
DPOD
poslat na číslo
900 06 03
Daňové doklady k SMS a SEJF jízdenkám
Daňové doklady najdete na adrese SMSjizdenka.dpo.cz
Reklamace
Pokud cestující neobdržel SMS jízdenku, i když dodržel všechny pokyny pro nákup, může podat reklamaci vyplněním on-line reklamačního formuláře Výsledek reklamace bude cestujícímu sdělen písemně v zákonné lhůtě 30 dní.
Kontakty
Službu provozuje a technicky zajišťuje
GLOBDATA a.s., www.globdata.cz
Infolinka
po – pá 9:00-17:00 h • telefon +420 267 090 338 • e-mail: info@globdata.cz
Obecná pravidla k Premium SMS službám naleznete na www.platmobilem.cz