Předmětem projektu je pořízení informačního systému pro centrální správu životního cyklu uživatelských požadavků v oblasti IT a údržby. Hlavní cílovou skupinou jsou zaměstnanci Dopravního podniku Ostrava a.s. (DPO). Cílem projektu je vytvořit jednotné a sofistikované prostředí pro správu požadavků, událostí či problémů v oblasti služeb v DPO a zvyšování efektivity z důvodu nevyhovujícího současného stavu evidence a sledování požadavků.

V rámci projektu bude vytvořeno jednotné a sofistikované prostředí pro správu požadavků, událostí či problémů v oblasti služeb v DPO. Obecným cílem projektu je zvyšování efektivity řízení vnitřních služeb v DPO. Realizace projektu současně naplní Strategický cíl 3, projektový okruh 9 - Elektronizace podpůrných procesů Strategického rámce rozvoje veřejné správy - podpořit elektronickými nástroji a systémy podpůrné, komunikační a řídící procesy v DPO a zajistit tak jejich rychlejší provádění, spolehlivost údajů, zefektivnění a zjednodušení. Cíl projektu bude naplněn implementací IS pro řízení služeb a vytvořením potřebné HW infrastruktury

Uložit
Nastavení cookies
Tyto stránky používají k analýze návštěvnosti soubory cookie. Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies podle vašich preferencí.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Analytics
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout