Dvounápravový nízkopodlažní trolejbus s třídveřovou samonosnou karoserií, s trakčními bateriemi jako alternativním zdrojem pohonu.
Výrobce: Solaris Bus & Coach Sp. z o. o.
Elektrická trakční výzbroj: Škoda Electric a.s.
Technický popis
Základní údaje | Škoda 26 Tr Solaris (parciální) |
---|---|
délka/výška/šířka [mm] | 12 000/3 600/2 550 |
převis přední/zadní [mm] | 2 700/3 400 |
nájezdový úhel vpředu/vzadu [°] | 7/7 |
maimální přípustná hmotnost kg] | 19 000 |
rozvor náprav [mm] | 5 900 |
průměr zatáčení [m] | 21,4 |
max. rychlost [km/hod] | 65 |
Pohonný systém | |
---|---|
trakční motor | asynchronní 4 ML3444 K/4 |
výkon [kW] | 160 |
trakční výzbroj | s IGBT prvky |
Podvozek | |
---|---|
přední náprava | ZF RL 82ES, nezávislé zavěšení |
zadní (hnací) náprava | ZF AV 133 portálová |
řízení | ZF Servocom, regulace výšky a sklonu volantu a přístrojové desky |
provozní brzda | elektrodynamická ovládaná brzdovým pedálem |
havarijní brzda | vzduchová, dvouokruhová, kotoučové brzdy Knorr na všech kolech, ABS/ASR, ovládaná brzdovým pedálem |
zajišťovací brzda | kotoučová, pružinová, působí na kola zadní nápravy |
zastávková brzda | kotoučová, působí na kola zadní nápravy |
pérování | pneumatické s kneelingem možností spuštění pravé strany o cca 60 mm |
Karoserie | |
---|---|
konstrukce skeletu | samonosná konstrukce svařená z profilů z nerezové oceli, oplechování bočních stěn z nerezové oceli a hliníkových panelů |
ochrana proti korozi | konstrukce skeletu z nerezové ocelí, ošetřena vosky, vnější panely spojované lepením |
uspořádání dveří | troje dvoukřídlé dveře |
šířka dveří 1./2./3. [mm] | 1 200 |
min. výška nástupní hrany u 1. a 2. dveří [mm] | 320 |
min. výška nástupní hrany u 3. dveří [mm] | 340 |
rampa pro imobilní | mechanicky ovládaná ve 2. dveřích |
míst k sezení/stání | 26/54 |
klimatizace prostoru pro cestující | klimatizační jednotka o výkonu 24 kW |
Alternativní zdroj energie pohonu | |
---|---|
trakční bateriové články | Nano Lithium Titanate |
dojezd na trakční baterie [km] | 12 |