Tramvaj Vario LFR

Tramvaj Vario LFR

Základní technické údaje

Délka skříně15 100 mm
Šířka skříně2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů7 500 mm
Rozvor podvozků1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu21 200 kg
Maximální rychlost65 km/hod
Počet míst k sezení/stání33/60

 

Tramvaje Vario LFR vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005.