O více než 20 procent méně transakcí než loňské září a odhadem o více než 25 procent méně zákazníků v prodejnách. Tradiční zářijový nápor zejména studentů v Zákaznickém centru Dopravního podniku Ostrava (DPO) byl menší než předchozí roky. Řadu požadavků se podařilo vyřídit včas online i díky informační kampani.

foto ze zákaznického centra

„Těší nás, že digitalizace služeb DPO funguje avyužívá ji rok od roku více zákazníků. Dlouhodobě aktivně spolupracujeme s vysokými i středními školami v Ostravě a okolí. Informujeme na sociálních sítích, webech a dalších mediálních kanálech, jako jsou například rádia. Samozřejmostí jsou informace na LCD obrazovkách ve vozidlech, v jízdenkomatech, e-shopu, nebo push notifikacích v aplikaci MojeDPO. Těmito cestami jsme letos také šířili i přímo návod jak si jednoduše online ověřit studentský profil,“ uvádí generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys a dodává: „Věříme, že ve spolupráci se společností Koordinátor ODIS postupně převedeme uživatele fyzických ODISek do online prostředí ODISky v mobilu, a celý proces ještě zefektivníme.“

Zaměstnanci DPO také v prvních zářijových dnech obsluhovali nejen na všech přepážkách Zákaznického centra DPO a zároveň se rozšířilo i personální nasazení v samoobslužné zóně. Nově DPO zavedl i pozici koordinátora s mobilním zařízením, který lidem přímo ve frontě poradil a pomohl, pokud mohli svůj požadavek vyřídit pohodlněji online.

Foto ke stažení