Dopravní podnik Ostrava a.s., odbor kolejová vozidla nabízí k prodeji soubor šesti tramvají typu T3 a jedné tramvaje typ K2 za celkovou vyvolávací cenu 1 101 080 Kč.

Evidenční
číslo
Typ vozuZařazen
do provozu
Ujeté km
(k 4. 8. 2018)
Poslední
údržba
Ujeté km
od poslední údržby
Minimální
cena vozu [Kč]
Doplňující
informace
904 T3 (zrychlovač) 1983 2 046 690 23. 8. 2016 (SP3) 76 535 141 723  
912 T3 (zrychlovač) 1984 1 824 100 21. 8. 2014 (SP3) 102 674 137 342  
931 T3 (TV8) 1985 1 727 011 28. 11. 2016 (SP3) 51 216 164 564 Po nehodě
942 T3 (zrychlovač) 1985 1 637 536 8. 9. 2014 (SP3) 125 938 167 586  
943 T3 (TV8) 1985 1 717 496 10. 2. 2017 (SP3) 44 089 159 665 Po nehodě
1038 T3 (TV8) 1967 856 412 31. 11. 2016 (SP3) 29 462 168 956 Vůz částečně rozebrán
(komponenty ve voze)
805 K2 (TV8) 1969 2 631 192 24. 2. 2016 (SP4) 87 407 158 244  

Bližší informace Vám poskytne Ing. Petr Tomala, telefon: +420 602 509 232; e-mail: ptomala@dpo.cz.

V případě zájmu je možné dohodnout prohlídku nabízených vozidel.

Nabídka musí být vyhotovena a předložena v českém jazyce v jednom vyhotovení. Nabídka v souladu s podmínkami tohoto poptávkového řízení bude podepsána oprávněnou osobou zájemce. Nabídka se podává v uzavřených obálkách doporučeně poštou na adresu Dopravní podnik Ostrava a.s., odbor kolejová vozidla, Poděbradova 494/2, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, nebo osobně v podatelně na uvedené adrese, a to v pracovních dnech od 9:00 do 12:00 a od 12:30 do 14:00 hodin.

Lhůta pro podání nabídek končí 1. 10. 2018 ve 12:00 hodin.

Obálka s nabídkou musí být uzavřená a označena nápisem: „Nabídka odkoupení 7 ks tramvají“. Na obálce musí být uvedena obchodní firma a adresa sídla nebo místa podnikání. Uzavřením obálky nebo obalu se rozumí opatření obálky resp. obalu na uzavření podpisem a případně razítkem zájemce, a to tak, aby obálku nebylo možné jakýmkoliv způsobem neoprávněně otevřít, aniž by došlo k poškození výše uvedených ochranných prvků.

Cenová nabídka zájemce musí obsahovat:

  • nabídková cena za každý kus tramvaje v Kč bez DPH
  • evidenční čísla tramvají, o něž má zájemce zájem (zájemce může nacenit libovolný počet tramvají)
  • název firmy, a zástupce firmy
  • termín převzetí tramvajových vozidel, zajištění nakládky a odvozu tramvají (na náklady zájemce)

Nabídky budou otevřeny za přítomnosti ředitele úseku technického a investičního Ing. Martina Chovance, vedoucího odboru kolejová vozidla Ing. Petra Tomaly a vedoucího střediska tramvaje Poruba pana Libora Dvořáčka. Vyhodnocení proběhne formou porovnání cenových nabídek jednotlivých zájemců. Zadavatel se rozhodl vyhodnotit nabídky zájemců dle kritéria nejvyšší nabídková cena. Předmětem hodnocení bude jednotková cena za odkup jednotlivých kusů tramvají v Kč bez DPH.

Všichni zájemci budou o výsledku poptávkového řízení informování. Zadavatel si vyhrazuje právo poptávkové řízení zrušit.

Vybranému zájemci bude předložena kupní smlouva a zálohová faktura. Zálohová faktura bude vystavena prodávajícím nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne podpisu kupní smlouvy oběma smluvními stranami. Nakládku a odvoz vozidel zajistí kupující na vlastní náklady.