Dopravní podnik Ostrava zahajuje předběžné tržní konzultace s možnými dodavateli nových velkokapacitních tramvají.
Dopravní podnik Ostrava zahajuje předběžné tržní konzultace s možnými dodavateli nových velkokapacitních tramvají.
V Porubě vznikne nejdelší úsek nejmodernější tratě v Ostravě. Celkem 1 626 metrů tramvajové tratě v úseku mezi křižovatkami s ul. 17. listopadu a ul. Martinovskou projde změnou konstrukce z klasického kolejového roštu na systém pevné jízdní dráhy. Ta zajistí Porubanům snížení hluku a vibrací. Dopravní podnik Ostrava (DPO) úsek zatravní a zrekonstruuje i nástupiště hned tří tramvajových zastávek: Telekomunikační škola, Poruba vozovna a VŠB-TUO, směr centrum. Modernizace za 236 mil. korun, největší letošní investice DPO do infrastruktury, proběhne po celý červenec a srpen 2022 a vyžádá si omezení dopravy.
Tři autobusy Solaris Urbino 12 z vozového parku Dopravního podniku Ostrava (DPO) dnes odjely jako pomoc pro Ukrajinu. Jedná se o dodávku, která je na základě dohody mezi Českou republikou a Ukrajinou darem v rámci humanitární pomoci. Hodnota daru je 220 tisíc korun. Pomoc zorganizovalo město Ostrava.
Dopravní podnik Ostrava (DPO) digitalizoval nejen systém odbavení cestujících, velký krok učinil také v oblasti digitalizace výběrových řízení. Už pátý rok nejen veřejné zakázky, ale také poptávková řízení probíhají elektronickou formou v systému PROEBIZ. Ten řídí a archivuje kompletní historii tendrů. Zaměstnanci DPO organizují dodavatelské zakázky v transparentním systému, který garantuje volbu té nejlepší nabídky.
Vážení zákazníci,
od 1. června 2022 bude zrušen sobotní provoz Zákaznického centra Dopravního podniku Ostrava na ulici Dlouhé v centru Ostravy. Otevírací doba zákaznického centra a ostatních prodejen jízdních dokladů v pracovních dnech se nemění.
24 nových elektrobusů s technologií OppCharge, tedy s průběžným dobíjením, zařazuje od května postupně do svého provozu Dopravní podnik Ostrava (DPO). Pro elektrobusy vznikla i další nová nabíjecí infrastruktura na terminálu Hranečník ve Slezské Ostravě, která bude obsluhovat první část převzatých vozů. Po dodání všech vozů bude každý desátý vypravovaný autobus DPO elektrobus. Nasazením všech 24 nových elektrobusů se ve srovnání se CNG autobusy vyprodukuje za rok až o 700 kg emisí oxidu uhličitého méně.